
πέρα από την τεχνολογία του κινητήρα, εξαρτώνται και από τον χρόνο παραμονής των οχημάτων σε λειτουργία στους δρόμους. Μελέτη στην Ολλανδία έδειξε ότι τα ετήσια διανυόμενα χιλιόμετρα αυτοκινήτων πάνω από δέκα ετών, είναι τα μισά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι κινδυνεύουμε να έχουμε περισσότερη συμφόρηση λόγω του μεγαλύτερου αριθμού διανυόμενων χιλιομέτρων των αυτοκινήτων και τελικά να είναι περισσότεροι και οι ρύποι που θα εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα.
Η κοινωνική διάσταση του μέτρου σχετίζεται με το γεγονός ότι ζητείται από κατόχους Ι.Χ., που έχουν προφανή αδυναμία απόκτησης νέου αυτοκινήτου, να επιβαρύνονται με υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Είναι κοινωνικά άδικο. Θεωρώ ότι η νέα κυβέρνηση μπορεί να προβεί στις παρακάτω τροποποιήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας: Κατάργηση της αύξησης των τελών κυκλοφορίας λόγω παλαιότητας και πλήρη αποσύνδεση των κινήτρων της απόσυρσης από την αγορά νέου Ι.Χ. Μάλιστα, θα μπορούσε να δοθεί διπλάσια επιδότηση σε είδος- αν για παράδειγμα η απόσυρση είναι 1.000 ευρώ, θα μπορούσε να δοθεί ετήσια κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα ΜΜΜ για 5 χρόνια για τον οδηγό ή για 3 χρόνια για όλη την οικογένεια. Παρόμοιο μέτρο υπάρχει στο Βέλγιο από το 2002 για απλή απόσυρση με την παράδοση των πινακίδων.
ta nea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου