Συνεχίζουν την πολιτική των προσφορών και των εκπτώσεων οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του επίπλου, καθώς η ζήτηση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και οι καταναλωτές εκλογικεύουν τις αγορές τους.
Ταυτόχρονα, οι όμιλοι που διαθέτουν την αναγκαία ρευστότητα στην παρούσα φάση ολοκληρώνουν τις επενδύσεις τους, με στόχο την επέκταση των δικτύων καταστημάτων τους, αλλά και τον εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων τους, ώστε να μετριάσουν τις απώλειες του δύσκολου επόμενου έτους. Στους πρωταγωνιστές των προσφορών αναδεικνύεται ο όμιλος SATO, σε ό, τι αφορά την αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού «Entos». Την περίοδο αυτή προσφέρονται στους πελάτες της αλυσίδας δώρα ίσης αξίας με τις αγορές τους, ουσιαστικά δηλαδή αποκτούν τα διπλάσια είδη με τα χρήματα που δαπανούν, μια προσφορά που ισχύει για όλα τα είδη επίπλων που βρίσκει κανείς στα «Entos». Επίσης, στα καταστήματα SATO ολοκληρώθηκε στα μέσα της εβδομάδας 10ήμερο προσφορών, συγκεκριμένα στα έπιπλα γραφείου SATO Basic. Ο όμιλος πάντως εστιάζει στη μείωση του κόστους, κατεύθυνση προς την οποία αναμένεται να συμβάλει η λειτουργία του νέου κέντρου logistics, συνολικής επένδυσης 22 εκατ. ευρώ, αλλά και η μεταφορά της έδρας στην Ελευσίνα, ενώ προετοιμάζει τη λειτουργία ακόμη ενός σημείου «Entos» στον Αλιμο, τον Δεκέμβριο.
Σε φάση αναδιάρθρωσης βρίσκεται η εταιρεία Omnishop, θυγατρική του ομίλου Yalco, το τελευταίο διάστημα. Η εταιρεία πρόκειται να εγκαινιάσει στα τέλη Νοεμβρίου ένα ακόμη κατάστημα Habitat, στη Θεσσαλονίκη, ενώ το 2010 θα προσθέσει ακόμη ένα σημείο, στα βόρεια προάστια της Αθήνας. Η διοίκηση του ομίλου συνεχίζει την υλοποίηση του προγράμματος αναδιάρθρωσης και εκλογίκευσης του δικτύου καταστημάτων Omnishop, το οποίο ξεκίνησε στα τέλη του 2008 και αναμένεται να αποδώσει καρπούς το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Στον εμπλουτισμό της προϊοντικής της γκάμας εστιάζει στην παρούσα φάση η εταιρεία Βαρβέρης Moda Bagno, η οποία μαζί με την ΙΚΕΑ στο άλλο άκρο της αγοράς αποτέλεσαν τις μόνες εισηγμένες που ενίσχυσαν την κερδοφορία τους στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης. Η εισηγμένη πρόσφατα ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία με την ιταλική εταιρεία Diesel, γνωστή για τα μπλου τζην της, που όμως εισέρχεται και στον χώρο του επίπλου. Σημειώνεται ότι ο όμιλος Φουρλή εγκαινίασε ένα κατάστημα ΙΚΕΑ στη Λάρισα την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι συλλογές με την υπογραφή της Diesel θα βρίσκονται από τον Νοέμβριο σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποκλειστικά στα καταστήματα «Interni» Αλίμου, Βριλησίων και Θεσσαλονίκης.
kathimerini.gr
Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου