Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Νέοι χορηγοί στην ενημέρωση


της Μαρίας Χούκλη
Νέα εποχή (της οικονομικής κρίσης) , νέα (οικονομικά) ήθη και στη δημοσιογραφία. Στις 9 Νοεμβρίου το άρθρο που δημοσιεύτηκε στους Times της Νέας Υόρκης για τα απόβλητα στον Ειρηνικό Ωκεανό είχε χορηγό τους αναγνώστες. Εκατό άνθρωποι συνεισέφεραν 6.000 δολάρια και κάλυψαν τα έξοδα του δημοσιογράφου που ταξίδεψε στις χώρες του Ειρηνικού για να ερευνήσει το θέμα. Η εξήγηση;...
Σε καιρούς οικονομικής κρίσης η εφημερίδα δεν θα πλήρωνε μια τόσο ακριβή αποστολή, αλλά εφόσον ο κόσμος θέλει να αποκτήσει πληροφορίες για λιγότερο δημοφιλή θέματα, μπορεί να επιδοτήσει το ρεπορτάζ. Η πρωτοβουλία ανήκει στον ιστότοπο spot.us που μας αυτοσυστήνεται ως μη κερδοσκοπικό διαδικτυακό project ( ρίξτε του μια ματιά , έχει ενδιαφέρον). Οι συνεισφέροντες, σύμφωνα με το spot.us έχουν φοροαπαλλαγή και αν κάποιος ειδησεογραφικός οργανισμός αγοράσει τα δικαιώματα της δημοσιογραφικής έρευνας τα χρήματα επιστρέφονται. Μια κοινότητα για τους freelancers δημοσιογράφους. Ακούγεται έξυπνο, μπορεί να εφαρμοστεί εις τα καθ’ημας; Δεν ξέρω , εσείς τι λέτε;
protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου