της Μαρίας Χούκλη
Δεν ξέρω αν η περί ης ο λόγος διαφήμιση φιλοξενείται και σε άλλες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας. Την είδα στη σωμόν ναυαρχίδα του παγκόσμιου οικονομικού τύπου και για αρκετά δευτερόλεπτα δεν μπορούσα να καταλάβω τι σχέση μπορεί να έχει η εικόνα ενός θλιμμένου, αρρώστου παιδιού δίπλα σε πασίγνωστο αυτοκίνητο πολυτελείας; Ακούστε και πείτε μου αν έχω άδικο που εξοργίστηκα.
Η οργάνωση ΝSPCC (National Society for the Prevention of Cruelty to Children www.npscc.org ) μας καλεί να πάρουμε μιαν απόφαση που θα αλλάξει την ζωή ενός παιδιού σε ανάγκη, ενός κακοποιημένου παιδιού. Να κάνουμε μια χρηματική δωρεά για τους σκοπούς της Οργάνωσης που είναι η εξάλειψη της βαναυσότητας σε βάρος των παιδιών. Ωραία ως εδώ. Νόμιμο; Νόμιμο. Τι προσφέρει ως κίνητρο η NSPCC; Την πιθανότητα -όποιος δώσει χρήματα- να αποκτήσει μέσω κλήρωσης το τελευταίο μοντέλο της πολυτελέστατης λιμουζίνας! Είναι δυνατόν;
Το ξαναγράφω πιο απλά: δώστε δυο δολλάρια για να σωθούν παιδιά από τη σεξουαλική, ψυχική, σωματική κακοποίηση και μπορείτε να κερδίσετε ένα απαστράπτον αυτοκίνητο!!! Με δυο ψωρο-δολλάρια και το κοινωνικό χρέος σας κάνετε και μπαίνετε στη σειρά για το ΙΧ των ονείρων σας. Ηθικό; Εντελώς ανήθικο, άθλιο!
protagon.gr
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου