Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες μέσω της διαδικτυακής πύλης του δήμου Χανίων (www.chania.gr) παρουσιάστηκαν χθες στην διάρκεια εκδήλωσης στο δημαρχείο της πόλης....
Πρόκειται για την έναρξη μιας νέας εποχής στις συναλλαγές με τον δήμο Χανίων, καθώς εκτός από τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες ενημέρωσης, αλλά και παρέμβασης, τώρα πλέον οι πολίτες θα μπορούν και να εξυπηρετούνται αποτελεσματικά και άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνουν στο δημαρχείο.
«Μια από τις πρώτες υποσχέσεις που δώσαμε στον Χανιώτικο λαό, είναι να εκσυγχρονίσουμε τον δήμο και να φέρουμε πιο κοντά τον πολίτη στον δήμο και στην ενημέρωση για τα θέματα που σχετίζονται με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
Ο εκσυγχρονισμός αυτός προχώρησε από την πρώτη στιγμή και συνεχίζεται με γοργά βήματα» είπε ο δήμαρχος Χανίων Κυριάκος Βιρβιδάκης , ο οποίος ευχαρίστησε τις υπηρεσίες του δήμου για τα βήματα που έγιναν τα τελευταία χρόνια αλλά και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Άρη Παπαδογιάννη, ο οποίος από την πλευρά του δήλωσε: «Ο δήμος Χανίων με μια σειρά από σημαντικά έργα , όπως είναι το μητροπολιτικό δίκτυο οπτικών ινών, όπως είναι το γεωγραφικό πληροφοριακό σύστημα GIS και όπως είναι το ασύρματο δίκτυο σε διάφορες περιοχές της πόλης, προσβλέπει και στοχεύει στην αξιοποίηση, στο έπακρο, των ψηφιακών υπηρεσιών που αφορούν τον πολίτη». Με τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται από την ιστοσελίδα του δήμου Χανίων www.chania.gr ο κάθε πολίτης μπορεί να υποβάλλει αιτήματα σε πάνω από 140 υπηρεσίες από τις οποίες, στις 40 θα γίνεται και πλήρης διεκπαιρέωση χωρίς να χρειάζεται η μετάβαση στο δημαρχείο. «Υπάρχει μια σειρά από 40 υπηρεσίες που ο πολίτης μπορεί να υποβάλλει το αίτημά του από έναν υπολογιστή, να πρωτοκολληθεί απευθείας από το κεντρικό πρωτόκολλο του δήμου, να λάβει απάντηση και μέσω του κινητού του τηλεφώνου και μέσω του υπολογιστή του. Αυτό σημαίνει ότι ο πολίτης για απλά αιτήματα που δεν απαιτούν την ύπαρξη επιπρόσθετων δικαιολογητικών και συννημένων εγγράφων μπορεί να εξυπηρετηθεί χωρίς να χρειαστεί να έρθει στο δημαρχείο...» διευκρίνισε η προϊσταμένη του τμήματος πληροφορικής του δήμου Χανίων Σεβαστή Πολυχρονάκη.
Επιπλέον μπορούν να γίνονται και πληρωμές οφειλών ηλεκτρονικά καθώς επίσης
και δωρεάν τηλεφωνική επικοινωνία με υπηρεσίες του δήμου μέσω του υπολογιστή.
kirikas.net
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου