Οι «Μύλοι Κρήτης», με μακρά εμπειρία στην οργάνωση και διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα τη διατροφή, εγκαινιάζουν ένα νέο πρόγραμμα για παιδιά.
Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Διπλοφουρνίζω το ψωμί και...Τρώω παξιμάδι» και απευθύνεται σε παιδιά σχολικής ηλικίας, Δ΄- Στ΄ Δημοτικού. Έχει σαν βασικό στόχο την γνωριμία των παιδιών μετη διατροφική αξία του παξιμαδιού και τη σύνδεσή του μετην κρητική διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε σύγχρονα παιδαγωγικά μοντέλα σύμφωνα με τα οποία τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τη δράση και το παιχνίδι.
Με την ελπίδα ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα ενδιαφέρον θέμα για δημοσιογραφική κάλυψη, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να παρευρεθείτε και να καλύψετε τα δρώμενα (παιχνίδι μυστηρίου, συμπλή ρωση τρισδιάστατης πυραμίδα διατροφής, κλπ). Η δημιουργός του προγράμματος κα Κατερίνα Βαζαίου, Παιδαγωγός -Μουσειοπαιδαγωγός- Δασκάλα Συναισθηματικής Νοημοσύνης, θα βρίσκεται στη διάθεσή των συμμετεχόντων, για συζήτηση γύρω από το πρόγραμμα.Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Διπλοφουρνίζω το ψωμί και...Τρώω παξιμάδι» και απευθύνεται σε παιδιά σχολικής ηλικίας, Δ΄- Στ΄ Δημοτικού. Έχει σαν βασικό στόχο την γνωριμία των παιδιών μετη διατροφική αξία του παξιμαδιού και τη σύνδεσή του μετην κρητική διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε σύγχρονα παιδαγωγικά μοντέλα σύμφωνα με τα οποία τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τη δράση και το παιχνίδι.
Ο πρώτος κύκλος των προγραμμάτων θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας (Λ. Εθν. Βενιζέλου 40, Σούδα) τις εξής ημέρες και ώρες:
- Δευτέρα 25 Ιανουαρίου: 09:00-11:00 (Ε2 Δημ. Παζινού)
- Τρίτη 26 Ιανουαρίου:09:00-11:00 (Δ2 Δημ. Παζινού)
- Τετάρτη 27 Ιανουαρίου:09:00-11:00 (Δ1 Δημ. Παζινού) & 11:00-13:00 (Στ Δημ.Παζινού)
- Πέμπτη 28 Ιανουαρίου:09:00-11:00 (Ε Δημ. Βάμου) & 11:00-13:00 (Ε1 Δημ. Παζινού)
- Παρασκευή 29 Ιανουαρου: 09:00-11:00 (Δ 2ο Δημ.Χανιών)
Η αναλυτική θεματολογία του προγράμματος περιλαμβάνει:
1.Τι ιστορικά στοιχεία έχουμε για το παξιμάδι; Ποιοι συνήθιζαν να τρώνε περισσότερο παξιμάδι και γιατί; Υπάρχουν έθιμα που έχουν σχέση με αυτό; Τι υλικά χρησιμοποιούμε και πως μπορούμε να φτιάξουμε παξιμάδι; Τι σχήμα μπορεί να έχει;
2. Τα μεγάλα παιδιά του Δημοτικού στη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν την ευκαιρία, μέσα σε μία ατμόσφαιρα μυστηρίου, να γίνουν ερευνητές και να ανακαλύψουν, χρησιμοποιώντας ενδιαφέρον εποπτικό υλικό, στοιχεία για το διπλοφουρνισμένο ψωμί, το παξιμάδι.
3. Υπάρχει μυστικό για να ζούμε πολλά χρόνια και να έχουμε καλή υγεία; Γιατί η Κρητική Διατροφή θεωρείται πρότυπο υγιεινής διατροφής;
4. Στη συνέχεια, τα παιδιά προσπαθώντας να «γεμίσουν μια πυραμίδα» ανακαλύπτουν τι είναι καλό να τρώμε καθημερινά, τι λιγότερο συχνά, τι καθόλου συχνά και γιατί. Έχουν την ευκαιρία συζητώντας να κατανοήσουν ποια η σχέση της Υγιεινής Διατροφής με την Κρητική Διατροφή.
kirikas.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου